Az első bringázás...

200x150

Ezen a napon a bringázás kapta a főszerepet, de természetesen csak amolyan bemelegítőt tartottunk. Reggeli után felszereltük a pedálokat a bérelt cangákra és Ádámmal nekivágtunk a mai távnak.

Először a pályán tekertünk pár km-et, aztán körbejártuk a közeli partszakaszt, ahol láttunk helyi szörfözőket és szebbnél szebb házakat. Hazafele úton megközelítettünk egy golfpályát labdagyűjtés céljából. Meg is küzdöttünk értük, mivel kilómétereket tekertünk a lávakőzeten a cél eléréséig. Erre az időre már elég meleg volt ahhoz, hogy hazafele vegyük az irányt. Így a mai tekerés 40 km-re sikeredett.

Egy kis szusszanás után a már már szokásos úszás és napozás következett. Jó volt pihenni a parton és várni hogy vajon a várt teknős végre kimerészkedik a partra. Hát mondanom se kell, nem így tett.

Az ebédet követően jót beszélgettünk a versenyzőkkel, és tovább folytattuk a pihenést itt a szálláson. Annyira jól ment a pihengetés, hogy a délutánra tervezett második bringakört kihagytuk. Helyette inkább elmentünk a közelbe és megnéztük a helyi fiatalok által bemutatott hula táncot. Nem sok tömeget vonzott a bemutató, de nekünk tetszett.

Holnapra is tervezünk egy kis bringázást, amelyről majd holnap beszámolok.

Néhány kép, hogy mégis milyen környéken is jártunk.