92 + 88 = 92 + 8 x 11

200x150

az eXtremeMan Nagyatád kerékpáros pályájának vonalvezetésének VÁLTOZÁSÁRÓL

Az eXtremeMan Nagyatád 2023-as versenyén a verseny bringapályája egy 92km-es "nagykörből", majd 8db 11km-es kiskörből fog állni. 
A Nagyatádi elkerülőút teljes hosszát ki fogjuk használni és ezzel egy kiváló minőségű, kellően széles aszfalton tudtok majd kerékpározni. 
Természetesen jogosan merülnek fel kérdések a versenyzőkben - vajon gyorsabb, vagy lassabb lesz-e így a bringapálya ? 
Nos, a tények: az eddigi kiskörön - a 3 x 27,3 km-es pályán is két 180 fokos fordítót, azaz összesen hatot kellett a versenyzőknek teljesíteni az elmúlt években. 
A jelenlegi tervezett nyolc körös pályában ez mindössze kettővel nő, azaz nyolcszor fog majd fordulni a mezőny, ráadásul az elkerülő út ehhez kellő szélességű ( pontosan 8m !) ,
így a a 180 fokos visszafordító csak egy kis lassulást, és nem "nullára lefékezést" jelent a versenyen. 
Nem lesz túl sűrű a mezőny a kiskörökön ?  
Erre a kérdést (is) modelleztük az eddigi időmérési adatokkal, és NEM a válasz, hiszen a kisköröket a mezőny egy 3800m-es úszás, majd 92km-es kerékpározás után kezdi el,
és a leggyorsabbak, tehát azok, akik öt óra körüli bringás teljesítményre (vagy jobbra) képesek, már befejezik a kerékpározást, vagy az utolsó körüket teljesítik,
mire a mezőny vége  megérkezik Nagyatádra, és indul a kisköreire. 
Modellezésünk szerint a legnagyobb (átlagos) versenyzői sűrűség délután 14:00 és 15:00 óra között lesz a legmagasabb, de ebben az egy órában is csak 30-35 m lesz.
A verseny szívében levő központi frissítőállomást (a Kápolna utcán) megerősítjük, a frissítőállomás hosszát tovább nyújtjuk, és gondosan ügyelünk arra is, hogy az egyéni frissítőzónában a szurkolói, segítői csapat kellően figyeljen a gyorsabban közlekedő versenyzőkre.      
Nagyon bízunk benne, hogy a változásokat pozitívan fogadjátok.   
Mindenkinek jó felkészülést kívánunk az év leghosszabb napjára. 


© 1989 - 2024 eXtremeMan
Designed by Szliczki József